  • 1. Data: 2022-09-16 20:07:56
    Temat: Taryfikator punktów karnych opublikowany
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Chyba nikt jeszcze nie publikował:
    https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000195101.pdf

  • 2. Data: 2022-09-16 20:14:36
    Temat: Re: Taryfikator punktów karnych opublikowany
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2022.09.16 o 20:07, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Chyba nikt jeszcze nie publikował:
    > https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000195101.pdf

    Czyli Strażnik Miejski będzie widział w swoim urządzeniu czy kierowca
    już takie wykroczenie kiedyś popełnił ?
    Chodzi mi na przykład o to:
    D-18 ,,parking" lub D-18b ,,parking zadaszony", z umieszczoną pod znakiem
    tabliczką T-29, albo D-18a ,,parking - miejsce zastrzeżone", z
    umieszczoną pod znakiem tabliczką T-29

    - 6 punktów

    A do dziś nie widział tego ?

  • 3. Data: 2022-09-16 22:40:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.09.2022 o 20:14, Monika Głowacka pisze:

> [...]
    > D-18 ,,parking" lub D-18b ,,parking zadaszony", z umieszczoną pod znakiem
    > tabliczką T-29, albo D-18a ,,parking - miejsce zastrzeżone", z

    O ile wiem, to nie widział i widzieć nadal nie będzie. Nie widzi, by nie
    było pokusy, ze jeśli kierującemu brakuje 5 pkt., to "na siłę"
    przypiszemy mu 6 - chyba, ze się "dogadamy". Policjant i reszta f-szy
    widzi, że albo ktoś nie ma w ogóle punktów, albo "zbiera", albo zebrał i
    trzeba mu zatrzymać prawo jazdy. Kieśli sam kierowca policjantowi nie
    powie, ile ma punktów, to policjant wiedzieć nie będzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-09-16 23:24:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 16 września 2022 o 22:40:36 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > trzeba mu zatrzymać prawo jazdy. Kieśli sam kierowca policjantowi nie
    > powie, ile ma punktów, to policjant wiedzieć nie będzie.

    Pewien jesteś ze tak to działa?

  • 5. Data: 2022-09-17 19:44:44
    Od: Kwark <k...@h...hg>

> [...]
    > trzeba mu zatrzymać prawo jazdy. Kieśli sam kierowca policjantowi nie
    > powie, ile ma punktów, to policjant wiedzieć nie będzie.

    Uuuuu.
    A mnie się jakoś zawsze wydawało, że widzi zarówno ilość, jak również
    "za co" ?

  • 6. Data: 2022-09-17 21:33:46
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2022.09.17 o 19:44, Kwark pisze:

    > Uuuuu.
    > A mnie się jakoś zawsze wydawało, że widzi zarówno ilość, jak również
    > "za co" ?

    Na TVN Turbo Uwaga pirat, zawsze mówili, że nie widzi ile, ale widzi, że
    zbiera. Sierżant Bagieta obiecał odcinek o terminalu co tam widzą.

  • 7. Data: 2022-09-17 21:34:49
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2022.09.16 o 20:14, Monika Głowacka pisze:

    > Czyli Strażnik Miejski będzie widział

    Straż Miejska nie ma dostępu i uprawnień do wpisywania punktów, wysyłają
    to do policji i ci wpisują.

  • 8. Data: 2022-09-17 22:30:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2022 o 21:33, Henryk Hajdan pisze:

    > Na TVN Turbo Uwaga pirat, zawsze mówili, że nie widzi ile, ale widzi, że
    > zbiera. Sierżant Bagieta obiecał odcinek o terminalu co tam widzą.

    Sierżant bagieta jeszcze nadaje?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-09-17 22:36:41
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.09.2022 o 20:07, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Chyba nikt jeszcze nie publikował:
    > https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000195101.pdf

    Ciekawy eksperyment. Jak duże kary trzeba wymyślić, aby "Suweren"
    wyszedł na ulice protestować? Jak nie wyjdzie to będzie oznaczać, że
    "Suweren" to zwykła biomasa.

    Jacek

  • 10. Data: 2022-09-17 22:43:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2022 o 22:36, Jacek pisze:

    > Ciekawy eksperyment. Jak duże kary trzeba wymyślić, aby "Suweren"
    > wyszedł na ulice protestować? Jak nie wyjdzie to będzie oznaczać, że
    > "Suweren" to zwykła biomasa.

    Nie wyjdzie. Kiedy ostatnio dostałeś mandat? Dawno? No właśnie. A znasz
    kogoś kto dostał - no znasz. Zawsze pisałem, że jakby wydać dekret, że
    co 1000 pisiora zastrzelić i majątek spalić (żeby było bez sensu), to
    wśród pisorów poparcie tylko wzrośnie. 1 na 1000 to za mało żeby trafiło
    w konkretnego psiora, a to somsiadowi skuwielowi dojebią i kurła dobrze.
    Dobry żont - somsiada ujebał, a to zawsze pisiora cieszy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!