  • 11. Data: 2008-09-28 21:06:15
    Temat: Re: TP wystawia za niska fakture. Ile (zgodnie z prawem) placic ?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Tak i wezwac do zaplaty zaleglej kwoty.

    NIE! Ich błąd = ich problem.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-09-28 21:16:46
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Karol pisze:
    > Witam,
    > zawarłem umowę z TP SA na Neostradę w promocji.
    > Najpierw przysłali fakturę na zbyt wysoką kwotę - taką jak bez promocji.
    > Po reklamacji przysłali fakturę korygującą na kwotę w ogóle bez
    > Neostrady... :)
    > (Tzn. za sam telefon).
    > Ile powinienem zapłacić w takiej sytuacji - tyle co na fakturze,
    > czy tyle ile było na umowie ?
    > I dwa - czy jeśli będę płacić kwotę z faktury,
    > to gdy się w końcu zorientują -
    > czy mają prawo naliczyć mi odsetki ?
    >
    > M.

    jezeli nalicza za duzo - zglos reklamacje jezeli nie to plac tyle ile Ci
    przysylaja - po jakims czasie przysla korekte do f-vat.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 13. Data: 2008-09-28 21:56:24
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    *piotr'ek* wrote:

    > NIE! Ich błąd = ich problem.

    Chciałbyś.

  • 14. Data: 2008-09-28 21:58:12
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Zwyczajnie, przychodzi inkasent spisuje stan licznika i dostajesz
    > kwity...

    Przecież cały wątek jest o tym, co prawo określa w przypadku kiedy w
    kwitach jest błąd lub ich w ogóle nie ma.

  • 15. Data: 2008-09-29 07:49:15
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Sun, 28 Sep 2008 23:16:46 +0200, SlawcioD napisał(a):

    > jezeli nalicza za duzo - zglos reklamacje

    Jesli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie (np. po roku czasu sie
    zorientujemy a oni reklamacje uznaja) - przysluguja nam odsetki za
    nadplate?

    Bo wydaje mi sie, ze _powinno_ dzialac to w obie strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 16. Data: 2008-09-29 15:08:44
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież cały wątek jest o tym, co prawo określa w przypadku kiedy w
    > kwitach jest błąd lub ich w ogóle nie ma.

    Wówczas sami spisujemy stany licznika i udajemy sie do biura obsługi klienta
    po prawidłowe kwity :)

    Pozdrawiam Przemek

  • 17. Data: 2008-09-29 20:23:24
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jan Bartnik pisze:

> [...]
    > nadplate?
    >
    > Bo wydaje mi sie, ze _powinno_ dzialac to w obie strony.

    mnie wystarczalo porzadne rozliczenie za uslugi - w odsetki sie nie
    bawilem - szkoda mojego czasu.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 18. Data: 2008-10-02 08:10:31
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 29 Sep 2008 16:08:44 +0100, Przemek Lipski napisał(a):

    > Wówczas sami spisujemy stany licznika i udajemy sie do biura obsługi klienta
    > po prawidłowe kwity :)

    Jakbym musiał zapisywać wszędzie wszystko to bym zwariował... rozmowy
    telefoniczne co do sekundy, stany liczników, mierników, podzielników,
    wysłane i odebrane dane, liczbę smsów...

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik