  • 1. Data: 2008-09-28 16:54:04
    Temat: PZU-Praca -47zł z wypłaty
    Od: "AGTR" <d...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie, zona pracuje w budżetówce, podpisala jakąś umowę na dodatkowe
    ubezpieczenie w pracy
    z księgową, ta z kolei prawdopodobnie wykonuje świadczenia dla PZU

    Tyle wiem tylko, że jest to umowa na urodzenie dziecka
    za urodzenie dziecka wypłacają ok 700zł za śmierć bliskiej osoby itp
    za pobyt w szpitalu itp

    i tak przez kilka lat pobierają prawie 50zł.

    i na kwitku z wypłaty ma
    PZU-PRAC - 47zł

    chciała by z tego zrezygnować, jednak pytanie gdzie złożyć wypowiedzenie
    W PZU czy może w pracy u głownej księgowej?

    najgorsze, to że nie mam kopi umowy.

    dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam

    PS czy wy coś takiego też opłacacie (pyt. do pracujących w budżetówce)
    dodam, tylko ze znajoma urodziła dziecko i nie dostała tych 700zł bo jak się
    okazało miała cesarke.

  • 2. Data: 2008-09-28 17:27:15
    Temat: Re: PZU-Praca -47zł z wypłaty
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "AGTR" <d...@g...pl> napisał

    > Mam pytanie, zona pracuje w budżetówce, podpisala jakąś umowę
    > [...]
    > najgorsze, to że nie mam kopi umowy.

    Podpisała *jakąś* umowę? Czyli ona nie wie co podpisała,
    nie wie nawet z kim ta umowa i nie ma swojego egzemplarza
    a tu ktoś ma wiedzieć co i jak i udzielić jakiejś rady?

    > dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam

    Nie ma za co.

  • 3. Data: 2008-09-29 12:53:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 28 Sep 2008 18:54:04 +0200, "AGTR" <d...@g...pl> wrote:

    >chciała by z tego zrezygnować, jednak pytanie gdzie złożyć wypowiedzenie
    >W PZU czy może w pracy u głownej księgowej?
    W wiekszosci przypadkow takich ubezpieczen oplacanych przez pracodawca
    mozna zrezygnowac tam gdzie sie to ubezpieczenie zamowilo. Niech zlozy
    w ksiegowosci pismo ze nie zgadza sie na dalsze potracanie tej kwoty i
    rezygnuje z ubezpieczenia.

    >PS czy wy coś takiego też opłacacie (pyt. do pracujących w budżetówce)
    Mysle ze budzetowka nie ma nic do rzeczy bo ubezpieczenia pracownicze
    moga byc w dowolnej firmie.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2008-09-29 13:57:11
    Od: pete <d...@o...pl>

    ktos w firmie bierze pieniadze od PZU pieniądze za dopilnowywanie tych
    spraw. trzeba namierzyc osobnika i zrezygnowac, a jak sie nie chce - to
    tak jak przedmowca napisal - papier do ksiegowosci.