  • 1. Data: 2020-06-23 13:01:29
    Temat: Digitalizacja listów poczta polska
    Od: Karol <y...@j...pl>

    https://eskrzynka.poczta-polska.pl/#/

    przeczytałem regulamin i jest dla mnie niezrozumiałe, dlaczego nie
    digitalizują listów sądowych i od innych organów ścigania, przecież
    adresatom przede wszystkim o takie listy chodzi;

  • 2. Data: 2020-06-23 13:48:56
    Temat: Re: Digitalizacja listów poczta polska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości grup
    t...
> [...]

    >digitalizują listów sądowych i od innych organów ścigania, przecież
    >adresatom przede wszystkim o takie listy chodzi;

    Zapewne im jakis przepis nie pozwala, bo mieli podobne obostrzenia i
    do innych funkcji.

    A moze o date odbioru/dostarczenia chodzi - jak ja ustalic ?

    J.

  • 3. Data: 2020-06-23 14:15:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.06.2020 o 13:48, J.F. pisze:

    > Zapewne im jakis przepis nie pozwala, bo mieli podobne obostrzenia i do
    > innych funkcji.
    > A moze o date odbioru/dostarczenia chodzi - jak ja ustalic ?

    Chodzi pewnie o to, że należy ustalić, kto odebrał taką korespondencję,
    a tu odbiorcą

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2020-06-23 14:19:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 13:48:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > A moze o date odbioru/dostarczenia chodzi - jak ja ustalic ?

    To określa regulamin:
    Datą doręczenia przesyłki jest data pobrania pliku z eSkrzynki przez
    odbiorcę. Jeśli klient nie pobierze dokumentu z eSkrzynki, za datę
    skutecznego doręczenia nadawca uzna datę zwrotu przesyłki rozumianą jako:
    14 dzień od dnia następnego od zamieszczenia dokumentu w eSkrzynce
    użytkownika.

    https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/odpowiedzi-na-najc
    zesciej-pojawiajace-sie-pytania

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-06-23 19:47:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2020 o 13:48, J.F. pisze:

    > Zapewne im jakis przepis nie pozwala, bo mieli podobne obostrzenia i do
    > innych funkcji.
    >
    > A moze o date odbioru/dostarczenia chodzi - jak ja ustalic ?

    Ja dostałem z sądu maila i nie wiem czy on w ogóle oficjalny czy bez
    żadnego trybu.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-06-23 22:10:53
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 14:15:28 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Chodzi pewnie o to, że należy ustalić, kto odebrał taką korespondencję,
    > a tu odbiorcą

    odbiorca loguje się do skrzynki profilem zaufanym, czy powszechne jest
    logowanie się czyimiś profilami do różnych usług ?

  • 7. Data: 2020-06-23 22:18:38
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 13:01:29 +0200, Karol napisał(a):

> [...]
    > digitalizują listów sądowych i od innych organów ścigania, przecież
    > adresatom przede wszystkim o takie listy chodzi;

    w sledzeniu pokazuje się, że list miał próbę doręczenia i został dosłany, w
    innym przypadku, że list został zakwalifikowany do zwrotu
    Digitalizowanie listów odbywa się w Bydgoszczy, WER Lisi Ogon.
    Inicjatywa dobra, na razie takich co uaktywnili eskrzynke pewnie jest
    niewielu, jakie moce przerobowe ma ten skaner ?

  • 8. Data: 2020-07-09 15:54:51
    Od: Patryk <p...@b...pl>

    W dniu 23.06.2020 o 13:01, Karol pisze:

> [...]
    > digitalizują listów sądowych i od innych organów ścigania, przecież
    > adresatom przede wszystkim o takie listy chodzi;

    ja zgłosiłem chęć otrzymywania listów poleconych przez e-skrzynkę jako
    skan i otrzymałem 2 listy w wersji papierowej, do 3 tyg od nadania, a
    spokojnie dało by się je zdigitalizować ponieważ było to pismo od
    dealera samochodowego i ze wspólnoty mieszkaniowej w innym mieście.

    wg moich doświadczeń digitalizacja nie działa.