  • 21. Data: 2008-10-14 18:32:17
    Temat: Re: Spadek - Podwazenie testamentu
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gd2kj2$fbi$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ja tam wezmę za połowę. ;)
    > Poważnie mówiąc to nasz przyszły (niedoszły) klient oczekuje pozytywnego
    > rozwiązania sprawy i za to proponuje wynagrodzenie. Tylko jest mały
    > problem bo np. ja nie deklaruję zwycięstwa na sali sądowej takiego jakie
    > oczekuje klient bo to jest przecież czasami niewykonalne lub niemożliwe.
    > Obiektywnie rzecz biorąc to mogę udzielić porady konkretnej ale po
    > zapoznaniu się z całością sprawy oraz po wysłuchaniu klienta i ewentualnie
    > pozostałych osób.
    > Inaczej to się nie da. Przynajmniej w moim przypadku i tutaj mówię tylko
> [...]

    Problem w tym, ze nikt nie deklaruje niczego, kazdy chce przyjac.

    Jak to pani mecenas u ktorej bylem powiedziala :
    "Ja nie krawcowa co szyje sukeinke na miare".

    Jestem zainteresowany propozycja.
    Czy za pojedyncza sprawe tez cos trzeba doliczyc ?

    Miejsce sprawy to Warszawa.
    Porada oczywiscie platna ?

    goore.

  • 22. Data: 2008-10-14 19:20:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    GooRe pisze:

    > Czyli kazda darowizna (czas nieistotny) dla spadkobiorcy jest zaliczana
    > w poczet zachowku ?

    Tak, za wyjątkiem tych drobnych zwyczajowo przyjętych.

    To masz te 6 mln? Jak nie, to nie zawracaj głowy :)

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 23. Data: 2008-10-14 20:05:54
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    > Tak, za wyjątkiem tych drobnych zwyczajowo przyjętych.
    >
    > To masz te 6 mln? Jak nie, to nie zawracaj głowy :)

    Acha, o te 6000 tys, no bardzo smieszne, ale nie byla to oferta handlowa na
    szczescie.
    Jak bym mial tyle salty to bym kotow o jakas "zapomoge" nie darl :/.

    goore.