  • 1. Data: 2008-10-14 07:43:43
    Temat: Umowa a rozwiązanie firmy - Lepsza umowa
    Od: p...@g...com

    Chciałem spytać, czy istnieje jakaś (jaka?) forma zapisu w umowie
    zabezpieczająca mnie w przypadku gdy podpisuję z firma FHU Kowalski
    umowę na 6 m-cy na świadczenie usług promowania ich strony
    internetowej (www.fhu-uslugijakiestam.pl) w wyszukiwarkach i
    zagranicznych katalogach branżowych. Umowy są podpisywane minimum na 6
    m-cy płatne za każdy m-c. I np. miesiąc trwa przygotowanie takiej
    strony potem wpisywanie w różne katalogi, firma zaczyna pojawiać się w
    katalogach, wyszukiwarkach i zamyka działalność i otwiera na Pana
    Nowaka korzystając z adresu www.fhu-uslugijakiestam.pl (czyli tego
    wcześniejszego). I w momencie zapytania o umowę firma mówi, że umowa
    była owszem ale firma już nie istnieje.

    Normalnie każdy by napisał, że należy zlikwidować to co się zrobiło
    ale nie da się cofnąć tych wpisów czy zmienić tego, że się
    przygotowało grunt pod stronę dlatego jest to umowa na min. 6-m-cy,
    żeby w tych opłatach miesięcznych zwróciło się to wszystko za start.

  • 2. Data: 2008-10-14 09:55:14
    Temat: Re: Umowa a rozwiązanie firmy - Lepsza umowa
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 00:43:43 -0700, pavkab napisał(a):

> [...]
    > przygotowało grunt pod stronę dlatego jest to umowa na min. 6-m-cy,
    > żeby w tych opłatach miesięcznych zwróciło się to wszystko za start.

    Umowy nie podpisujesz z firmą FHU ale z Janem Kowalskim. Fakt czy on ma
    zarejestrowaną działalność gospodarczą, czy nie, ciebie wogle nie obchodzi
    gdyż nie ma żadnego wpływu na to, że on z umowy musi się wywiązać.
    Pewne problemy byłyby gdyby umowa była ze spółką jawną lub z o.o.