  • 11. Data: 2020-11-20 07:43:37
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2020 o 18:01, J.F. pisze:

    > Normalnie - jest zbiorka, i rozkaz - pilnowac tej bramy i nikogo nie
    > wpuszczac do odwolania :-)

    Ale oni się chyba dynamicznie przemieszczali wraz z protestem.

    BTW - ktoś wie z czego wynika użycie pał? Bo jak widzę, to raczej
    agresywni sami z siebie nie byli (zresztą poprzednim prostestom też
    bliżej pikników było). Bo mi wychodzi że główną ich winą było... że
    protestowali i się nie rozeszli (po tym zresztą jak ich otoczono). Jakoś
    nie widziałem nagrań jak komuś mieszkanie podpalili, znak drogowy
    wyrwali czy szturmowali schody za którymi stali kulosony.

    Za to nagrało się jak bez wyrażnych powodów ludzie bez oznaczeń (nie
    mówię o immiennikach - żadnych oznaczeń ze to policja) napierdają
    pałkami teleskopowymi demonstrantów.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-11-20 10:20:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 07:43, Shrek pisze:
    /..../

    > BTW - ktoś wie z czego wynika użycie pał? Bo jak widzę, to raczej
    > agresywni sami z siebie nie byli (zresztą poprzednim prostestom też
    > bliżej pikników było).

    A co Ty tam wiesz. Masz tu montaż słowno-muzyczny:

    https://youtu.be/W8nAWlnLUXI

    Patologia teleskopowa była

  • 13. Data: 2020-11-20 10:40:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 20-11-2020 o 07:43, Shrek napisał:

> [...]

    > Za to nagrało się jak bez wyrażnych powodów ludzie bez oznaczeń (nie
    > mówię o immiennikach - żadnych oznaczeń ze to policja) napierdają

    Bo prezes kazał, dlatego. Zresztą ci z pałami, to ta sama ekipa, co
    wznieciła zamieszki pod Empikiem podczas marszu niepodległości. Ponoć to
    są antyterroryści z BOA.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 14. Data: 2020-11-20 10:40:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Nov 2020 07:43:37 +0100, Shrek napisał(a):

    > BTW - ktoś wie z czego wynika użycie pał?

    Media mętnego nurtu, że Cacescu od razu chciał jechać na ostro, ale
    Jarosław Szymczyk (komendant główny) i Kamiński się postawili.
    Szymczyk ma polecieć; na razie szukają zastępcy.

    https://wyborcza.pl/7,75398,26492545,wyborcza-ujawni
    a-kaczynski-chcial-sila-rozpedzic-protesty.html#S.DT
    -K.C-B.1-L.1.duzy

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2020-11-20 10:50:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo prezes kazał, dlatego. Zresztą ci z pałami, to ta sama ekipa, co
    > wznieciła zamieszki pod Empikiem podczas marszu niepodległości. Ponoć to
    > są antyterroryści z BOA.

    To że boa to wiem, ale rzeczywiście zaczynali pod empikiem? Bo że potem
    się napierdalali z narodowcami to wiem - pytam tylko kto zaczął?

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-11-20 11:07:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 20-11-2020 o 10:50, Shrek pisze:

    > To że boa to wiem, ale rzeczywiście zaczynali pod empikiem? Bo że potem
    > się napierdalali z narodowcami to wiem - pytam tylko kto zaczął?

    Właśnie filmy, które widziałem, niejednoznacznie, ale tak by wskazywały,
    jak zaczęły się zamieszki kamerzyści się przemieścili, ale nie wszystko
    widać dokładnie na filmach, ale tak trochę wyglądało. Oficjalna kamera
    policyjna na ten czas skierowana była gdzie indziej, powróciła, jak już
    rwał szturm na bramę, jednak poszlaki oraz logika oraz informacje od
    osób z marszu wskazują, że tak mogło być, rozpoczęli jakieś zamieszki, a
    gdy kibole się wkurzyli uciekli do bramy, bo w bramie były oddziały
    policji. Inaczej jaki sens miałby atak na bramę? Kibole mogą mieć rózne
    głupie pomysły, to petardę gdzieś rzucić, to co innego, ale żeby dużą
    ekipą bez przyczyny atakować bramę, to trochę nie wierzę, dlatego
    przyjmuję wyjaśnienia i szczątkowe filmy jako teoretycznie spójną wersję.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 17. Data: 2020-11-20 11:17:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > ekipą bez przyczyny atakować bramę, to trochę nie wierzę, dlatego
    > przyjmuję wyjaśnienia i szczątkowe filmy jako teoretycznie spójną wersję.

    No to już do reszty słabo...

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-11-20 13:04:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ale oni się chyba dynamicznie przemieszczali wraz z protestem.

    Pytanie bylo o "pilnowali Sejmu" ..

> [...]
    >Jakoś nie widziałem nagrań jak komuś mieszkanie podpalili, znak
    >drogowy wyrwali czy szturmowali schody za którymi stali kulosony.

    Sprawdzic jak to tam w tych kosciolach bylo ...

    >Za to nagrało się jak bez wyrażnych powodów ludzie bez oznaczeń (nie
    >mówię o immiennikach - żadnych oznaczeń ze to policja) napierdają
    >pałkami teleskopowymi demonstrantów.

    J.

  • 19. Data: 2020-11-20 13:06:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Thu, 19 Nov 2020 17:29:44 +0100, Kviat napisał(a):

    >Zawsze twierdziłem że szefowie Policji winni być mianowani przez
    >opozycję parlamentarną.

    A jak w opozycji beda narodowcy ?

    J.

  • 20. Data: 2020-11-20 13:18:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 13:04, J.F. pisze:

    > Pytanie bylo o "pilnowali Sejmu" ..

    Ci z teleskopami to tvpis bronili chyba a nie sejm.

    > Sprawdzic jak to tam w tych kosciolach bylo ...

    Na tych demonstracjach w stolicy to chyba żaden nie ucierpiał. Mówię o
    tych "głównych" demonstracjach. A już napewno nie na tej o której
    rozmawiamy.

    --
    Shrek