    From: Nikuś <q...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rondo Kaponiera w Poznaniu
    Date: Tue, 1 Feb 2011 13:20:21 -0800 (PST)

    Witam,
    Mam problem dotyczący prawidłowego zachowania się na rondzie Kaponiera
    w Poznaniu:

    Pojazd 'A' jadący z ul. Dąbrowskiego na ulicę Św. Marcina przejeżdża
    obok pojazdów 'B'(jadących z ul. Glogowskiej, przez Roosevelta w
    kierunku ul. Dąbrowskiej)

    Skąd kierujący pojazdem 'A' wie, że pojazdy 'B' mają czerwone światło
    czy też zielone światło ?

    Moje pytanie bierze się stąd, że nie widziałem na rondzie Kaponiera
    sygnalizacji, która jest tylko dla pojazdów wjeżdzających na rondo.
    Będąc już na takim rondzie kierujący pojazdem A musi przecież skąś
    wiedzieć że musi ustąpić pierwszeństwa pojazdom B, ale pierw musi skąś
    wiedzieć, że Ci mają już zielone światło, ale skąd?