eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReseller - zadnych praw ? › Reseller - zadnych praw ?
  • Data: 2008-03-13 19:53:25
    Temat: Reseller - zadnych praw ?
    Od: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Prowadzę firmę komputerową gdzie sprzedaję głównie notebooki, monitory,
    nawigacje itp.
    Coraz częściej zdarza się, że otrzymuję z hurtowni wadliwy towar, np.
    uszkodzony mechanicznie twardy dysk, notebook z wadami matrycy (wypalone
    pixele), sprzęt oryginalnie zapakowany.
    Dzisiaj klient kupował monitor LCD 19" i po wypisaniu gwarancji i wydaniu
    paragonu zażyczył sobie aby jednak sprawdzic jak działa. Po otwarciu kartonu
    i wyjęciu monitora okazało się , ze ma pękniętą matrycę - tak jakby coś od
    środka ją wypchnęło. Klientowi wydałem drugi monitor i jestem prawie 600 zł
    do tyłu nie z mojej winy. Karton i styropiany były nietkniete więc
    uszkodzenie w transporcie odpada. Monitor juz musiał taki byc zapakowany na
    produkcji. Hurtownia nie przyjmie sprzetu serwis równiez - takich przypadków
    jest kilka w roku.
    Federacja konsumentów chroni klienta ostatecznego ale nie spotkałem sie z
    żadnym prawem chroniącym resellera.
    Macie moze jakieś pomysły jak sobie radzic w takich sytuacjach ?

    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1