eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReseller - zadnych praw ? › Re: Reseller - zadnych praw ?
  • Data: 2008-03-13 21:48:15
    Temat: Re: Reseller - zadnych praw ?
    Od: Marcin Piekarski <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Karton i styropiany były nietkniete więc
    > uszkodzenie w transporcie odpada. Monitor juz musiał taki byc zapakowany na
    > produkcji. Hurtownia nie przyjmie sprzetu serwis równiez - takich
    > przypadków
    > jest kilka w roku.
    >

    Próbowałeś reklamować w hurtowni ? Czy tylko twierdzisz że nie pomogą ?
    Niedawno klient zamówił u mnie urządzenie wielofunkcyjne kwota ok 800 zł
    firmy Samsung. Przyszło Zapakowane bez widocznych uszkodzeń na zewnątrz.
    Serwisant pojechał zamontować sprzęt dla klienta i po otwarciu okazało
    się ze jest pęknięta szyba pod klapą skanera (na klapie nie było
    uszkodzeń). W ten sam dzień wykonałem telefon do dystrybutora który
    podał mi kontakt do Samsunga gdzie mam zadzwonić. Procedura wyglądała
    tak że musiałem wysłać ksero dowodu zakupu + fotki opakowania w którym
    była dostarczona przesyłką oraz klapy skanera i pękniętej szyby.
    Wszystko odbyło się w trybie przedsprzedażowym . Samsung przelał kwotę z
    kopi FVAT na moje konto i kurier zabrał drukarkę. Wszystko trwało ok 14
    dni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1