  • Data: 2004-01-10 16:58:09
    Temat: Re: zwrot za fakture koryguj?c?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radek " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:btp7qd$307$1@inews.gazeta.pl...

    Zakładając, że hurtownia uznaje Twoje twierdzenie, że paczka była pusta -
    bo obowiązku takiego wcale nie ma - to wówczas nie ma prawa uzależnić
    zwrotu pieniędzy od dokonania u nich zakupu. Natomiast z uwagi na fakt, że
    udowodnienie faktu, co tak naprawdę było w paczce wydaje mi się
    kłopotliwe,. to ja bym raczej szedł z nimi na ugodę, bo jak usztywnią
    stanowisko, to nie będziesz w stanie udowodnić, że tam była ta deska z
    odważnikiem.