  • Data: 2004-01-11 07:46:11
    Temat: Re: zwrot za fakture koryguj?c?
    Od: "Radek " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieczyslaw <m...@o...pl> napisał(a):

    > No dobrze - ale czy nie chcesz już zamówionego towaru ? Po prostu jak
    > hurtownia proponuje Ci wymianę to weź to co chciałeś kupić.
    >
    > Można ich postraszyć zgłoszeniem na policję ( zakładam, że tą dekę i
    > odważnik jeszcze masz - jako dowód) fakto oszustwa lub wyłudzenia.
    > Inna sprawa że w zależności od wartości tego towaru ( oszustwa ) sprawa
    > może zostać umożona z uwagi na małą wartość.
    >
    > Mieczysław

    Wartość brutto towaru to 1500 zł, więc nie jest taka mała (przynajmniej dla
    mnie) :))
    Zamówiony towar mógłbym niby wziąść tylko, że teraz to mi nie jest już
    potrzebny,
    poprzednio kupowałem go dla klienta, gdy się okazało, że zamiast towaru jest
    odważnik, to musiałem iść do innej hurtowni i tam kupić (no bo przecież
    klient nie będzie czekał nie wiadomo ile czasu aż sprawa się wyjaśni, prawda?)
    Dowód oczywiście posiadam
    ale tak sobie myślę, z tego co czytam na usenecie, ze chyba wezmę albo ten
    towar albo jakiś inny. Po prostu chcę już zakończyć tą sprawę i mieć spokój.
    Jeżeli hurtownia może się uprzeć i zażądać, żebym wziął towar ten lub inny, a
    jak nie to sprawa moze się ciągnąc nie wiadomo ile jeszcze czasu, to po
    prostu wolę wziąść towar.

    dziękuję wszystkim za pomoc.

    Pozdrawiam

    Radek