  • Data: 2004-01-10 16:04:29
    Temat: Re: zwrot za fakture koryguj?c?
    Od: "Radek " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieczyslaw <m...@o...pl> napisał(a):

    > Co to znaczy, że "...tego towaru po prostu nie ma." - był inny czy w ogóle
    > w paczce nic nie było ?
    > Dlaczego w takim razie czekałeś aż póltora miesiąca z reklamacją?
    > A jak kupowałeś - bezpośrednio w hurtowni czy np.: przez przesyłkę
    > pocztową, kurierską itp?
    > Czy opakowanie było oryginalne - zabezpieczone przez producenta ?
    >
    > Jak widzisz wiele elementów jest tu ważnych - o których nic nie napisałeś -
    > żeby móc dać konkretną odpowiedź.
    >
    > Ale na podstawie tego co napisałeś :
    > Domyślam się, że w opakowaniu był inny nie zamówiony towar.
> [...]

    Dokładnie rzecz ujmując, w paczce była deska z odważnikiem, żeby zgadzała się
    waga paczki. Od spodu była przyklejona druga taśma (na pierwszy rzut oka było
    to niezuważalne). Na 90% towar został podmieniony u producenta. Paczka była
    kupowana bezpośrednio i po prostu przy odbiorze nie była rozpakowywana, bo
    nigdy by mi do głowy nie przyszło, że coś takiego mógłbym w paczce zastać.
    Nie czekałem z reklamacją, tego samego dnia pojechałem do hurtowni, ale cała
    sprawa wyjaśniała się pomiędzy mną, hurtownią, a producentem 1,5 miesiąca.

    Pozdrawiam

    Radek