  • Data: 2018-01-16 12:02:45
    Temat: Re: znów komornik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5a5d0cfd$0$641$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 15-01-18 o 20:41, J.F. pisze:

    >Nie znamy okoliczności sprawy. Parking szczerzony, to nie jest firma,
    >do
    >"długotrwałego przechowywania pojazdów" moim zdaniem. Bo pewnie
    >należłoby jednak raz na czas ten samochód "odpalić". No ale na
    >pewnonei
    >jest to to samo, co przejechanie 2.000 km.

    No widzisz - poniewaz komornik sam jest profesjonalista, to powinien
    wiedziec, ze samochod spedzi tam od 2 tygodni do 2 lat, i wybrac firme
    do "dlugotrwalego przechowywania" a nie parking strzezony :-)

    Na parkingu to chyba nie ma zwyczaju powierzania kluczykow i DR, wiec
    obsluga nie powinna jezdzic.

    Byc moze nie byl to parking, tylko komis, ktorem komornik zamierzal
    opchnac pojazd po znizkowej cenie :-)

    >Ja właśnie sądzę, ze nikt. Ludzie by się zapoznali ze stanem
    >faktycznym
    >i to kupowali. Nie zdziwił bym się, gdyby sam dłużnik w ogóle się nie
    >zorientował, że samochód był zepsuty i dlatego tak nisko go
    >wylicytowali.

    Dluznik to trudno powiedziec czy by na licytacji byl.
    A w ogole ma prawo ?

    No ale grozi nam kolejny ciekawy proces - "komornik dopuscil do
    wyladowania akumulatora, przez co nabywcy nie mogli sie zapoznac ze
    stanem pojazdu i wylicytowana cena znaczaco spadla od wyceny
    rzeczoznawcy/sredniej ceny transacji".
    Tylko kto mialby pozywac - dluznik, czy wierzyciel ? :-)

    >Nie, no dłużnik, to tylko komornika. Co go parkingowy obchodzi.

    No ale widzisz - art 429. W zasadzie parkingowy.

    Przy czym mnie bardziej chodzi o to, czy nie bedzie tak, ze jeden sad
    uzna, ze komornika pozywac nie nalezy, drugi sad uzna, ze z
    parkingowym nie mial dluznik umowy i powinien komornika. A potem kasta
    wyzsza swierdzi, ze obie nizsze mialy racje.

    J.