  • Data: 2007-10-09 06:26:22
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 07:38:30 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Wybacz ale prawo tworzą ludzie. Tacy jak ty i ja. Poprzez swoich
    > przedstawicieli zasiadających w sejmie ustaliliśmy, że za brak przy sobie

    Nie, prawo tworzy banda darmozjadów na wiejskiej, których wybrali debile.

    > perawa jazdy jest kara i policjant nie zezwoli na dalszą jazdę. Może również
    > sholować auto.

    ... co nie zmienia faktu, że opisany przypadek to była zwyczajna złośliwa
    zemsta policjanta, który chciał pokazać jaką to ma władzę. Jak dla mnie -
    powinien za to dostać naganę albo w ogóle wylecieć z policji. Nie daje się
    broni służbowej idiotom, którzy prywatne kompleksy będą leczyć wykorzystując
    stanowisko.

    > Nie zgnoił. Zrobił to do czego miał prawo przez nas, obywateli ustanowione.

    Bzdura. To, że prawo daje mu MOŻLIWOŚĆ podjęcia jakiejś czynności - w niczym
    go nie usprawiedliwia. Po prostu był to jakiś zakompleksiony dupek, który
    postanowił sobie ulżyć pokazując "jestem paniskiem i mogę zrobić co mi się
    podoba". Właśnie przez takich policjantów potem ludzie nie ufają policji -
    bo jak ufać, skoro niektórzy policjanci są zwykłymi dresami tylko do tego
    bezkarnymi?

    > Podatnicy nie życzą sobie aby za ich pieniądze policjant zamiast efektywnie
    > pełnić służbę , czekał na kolegę obywatela łamiącego prawo który mu kiedyś
    > dowiezie prawo jazdy.

    Nie bądź śmieszny... czym konkretnie policjant był "uwiązany" w tym
    przypadku? Czekanie na kolegę obywatela "łamiącego prawo" nie wymagało od
    niego JAKIEJKOLWIEK aktywności - wystarczyłoby żeby zabrał mu kluczyki
    od samochodu.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004