  • Data: 2007-10-10 08:35:22
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "robal" <r...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur <s...@r...pbz> popełnił(a):

    > Zgaduje:
    > - jesteś policjantem sądząc po "ynteligencji"? ;P

    > Przy okazji ona prowadzi zakład holowniczy? :P

    > Absolutnie to ma ogromne znaczenie.

    > Nie miał prawa go zatrzymywać w miejscu w którym zagrażało ruchowi
    > drogowemu.

    Miał prawo. § 4 ust. 3 rozp. MSWiA w sprawie kontroli ruchu drogowego.
    Co nie zmienia faktu, że IMHO policjant przesadził. Nie musiał wzywać lawety
    itp. mógł sam pokierować autem w bezpieczne miejsce, gdzie kolega autora
    wątku mógł odebrać samochód i odwieźć zatrzymanego.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną