  • Data: 2007-10-09 10:57:05
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 12:21:58 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Jasne. Tylko ty jesteś normalny. Zmień lekarza.

    A co, głosowałeś na PiS i Samoobronę? Bo ja na nich nie głosowałem,
    a szary niedouczony motłoch wsadził tych socjalistów do sejmu...

    > Zacytuję przedmówcę czyli ciebie. "Nie bądź śmieszny".
    > Podaj podstawę prawną zaboru kluczyków przez policjanta albo "kończ waść,

    O, to chwilowe zabranie kierowcy kluczyków jest poważnym problemem zaś
    zabranie całego auta lawetą już nie jest? Jestem pod wrażeniem...

    Podsumowując: takich ludzi z policji należy natychmiast eliminować.
    Bo choć działają w majestacie prawa, to więcej szkodzą niż przynoszą pożytku.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004