  • Data: 2007-10-09 05:48:18
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnfgl7vt.st2.joshua@tau.ceti.pl...

    > Czyli durne prawo powinno zostać zmienione.

    Zmieniaj;)

    >Jeśli policjant ma możliwość zweryfikowania uprawnień kierowcy, to równie
    >dobrze >powinien mu wydać (razem z mandatem, rzecz jasna - odświeży pamięć)
    >kwitek >uprawniający do dalszej jazdy.

    Ale na to musi mu zezwalać prawo. A "durne" społeczeństwo (składające się z
    takich jak ty i ja) takiego prawa mu nie daje. Czujesz się durniem?

    > A co do pięknej gadki o wykroczeniach - skoro policjant może puścić
    > takiego
    > Siwca który zapierdzielał jak poroniony, to równie dobrze inny może
    > przymknąć oko na człowieka który najnormalniej w świecie zapomniał/zgubił
    > dokument.

    Durnie tacy jak ty i ja dali posłowi immunitet a policjant z racji tego,
    musi posła puścić.
    Natomiast za "przymknięcie oka" w stosunku do "zwykłego" obywatela
    policjanta może spotkać tylko przykrość. Bo durnie tacy jak ty i ja
    postanowili w ustawie o policji, że MUSI reagować na wykroczenia i
    przestępstwa.
    Ogarniasz?

    > A to już swoją drogą, bo to zakończenie historyjki już było totalnym
    > przegięciem ze strony bandyty-policjanta.

    Uważam, że jesteś większym durniem niż "przeciętna" w naszym społeczeństwie.
    Sądzę też, że winnymi za stworzenie "durnego "prawa są bardziej tacy jak ty
    niż ja.
    Skup się. Jeśli policjant o którym pisze wątkotwórca jest bandytą to
    wystarczy doniesienie do prokuratury. Ale bardziej ty jesteś głupcem niż on
    bandytą;))

    --
    Pzdr
    Leszek