  • Data: 2007-10-07 22:00:54
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@w...plNOSPAM napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Oho, koledze też trzeba dowód schować i berecik.....

    nie, zwyczajnie zastanawiam sie jak bardzo trzeba byc przyzwyczajonym do
    PRL-u zeby uwazac takie zachowanie policji za normalne i widziec w nim wine
    kierowcy.
    Ja rozumiem, ze uwazasz, ze czlowiek nie ma prawa do bledu w postaci
    zgubienia prawa jazdy, ale ja uznaje ze w takiej sytuacji policja jest od
    tego zeby ci pomóc, a nie dodatkowo ci dopierdzielac mandat i robic
    problemy. Sprawdzili, ze ma wazne prawko? Sprawdzili. To czego sie goscia
    czepiali. A jak by był 200 km od domu, to tez kazaliby mu kolege
    sprowadzac?
    Przypominam - policja jest od "serve and protect" a nie od "punish and
    kill"!!!

    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...