  • Data: 2007-10-07 22:59:58
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Artur" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PabloGT" <p...@i...pl> wrote in message
    news:fe8nev$t2l$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > j.w. ale jeszcze to stare (bylo wazne przeciez bezterminowo!!!), i
    > czekałem na piewrwszą kontrole aż mi je zabiorą.
    > Pech chciał że wczoraj maiłem przypadkowe zatrzymanie drogowe i o dziwo
    > nie ma prawka ( kamien w wode).
    > Niebieski gostek

    a tak z ciekawosci sie zapytam ? Ostro tego gliniarza wkurzyles ?
    Bo ja z dowsiadczenia to widze ze jak sie z ludzmi milo to z reguly i oni
    milo do ciebie. Chciales sobie pojezdzic na niebieskim to teraz masz.
    Ciezko sie spodziewac ze na chamstwo i pretensje ktos ci odpowie czyms
    innym. Gliniarz mogl zrobic to co zrobil.
    Oczywiscie to sa domysly, moze ty byles potulny jak baranek a gliniarz po
    prostu chcial sie na kims wyzyc.