    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Date: Fri, 25 Jul 2008 14:27:18 +0200

    Tristan wrote:
    [...]
    > Możliwe. ja mówię o poczcie w Zabrzu.

    Też swojego czasu mieszkałem w miejscu gdzie miejscowa placówka pocztowa
    była fajna. Ale się przeprowadziłem niestety ...

    Przy czym fajność placówki to miły/znany mi osobiście listonosz + przyjazna
    obsługa w placówce. Ale co z tego skoro nie mają żadnego prawie wpływu na
    funkcjonowanie tego molocha.

    > Trzeba było wysłać Pocztą a nie Gołębiem Pocztowym. To nie to samo.

    Mógłbyś rozwinąc ten temat?

    > To gdzie ty mieszkasz? na pewno w Polsce?

    Na pewno.

    > Przestoje rzędu 4-5 dni miałem
    > teraz, jak strajki były. W przeciwieństwie do Dowozimy Paczki Dupiato (d.
    > Masterlynk), Stolycy, Pomarańczowy Cham itepe., która dawały dupy w 100%
    > przypadków, kurierzy byli chamami pierwszej wody, zaś niezastanie mnie
    > kosztowało mnie kupę kasy, zachodu i szukania paczek po dziwnych wsiach.

    Trzeba było nie szukać, tylko reklamować u sprzedawcy że nie otrzymało się
    przesyłki.

    > To ja jednak dziękuję. Jak ktoś chce przesłać niepocztą polską to niech
    > się wypcha sianem.

    Masz prawo. Ale dlaczego chcesz innym odebrać prawo do wypychania sianem
    tych którzy chcą wysłać monopolistą?

    p. m.