  • Data: 2008-07-25 14:35:50
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 14:27
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6cgtv$88r$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Przy czym fajność placówki to miły/znany mi osobiście listonosz +
    > przyjazna obsługa w placówce. Ale co z tego skoro nie mają żadnego prawie
    > wpływu na funkcjonowanie tego molocha.

    Ale moloch działa dobrze. Ostatnia mila jest czasami niemiła.

    > Mógłbyś rozwinąc ten temat?

    No taki dowcip :D Bo u mnie dochodzi ekspresem.

    > Trzeba było nie szukać, tylko reklamować u sprzedawcy że nie otrzymało się
    > przesyłki.

    No i? ale MI zależało na dostaniu rzeczy.

    > Masz prawo. Ale dlaczego chcesz innym odebrać prawo do wypychania sianem
    > tych którzy chcą wysłać monopolistą?

    Ale co odebraĆ? To oni chcą mi zabrać pocztę i zabrać wygodę skrzynek. Jak
    pisałem, niech se swoje wieszają i niech to nie ma mocy prawnej i już. Samo
    zdechnie. Bo oni tylko chcą nas wycyckać....

    --
    Tristan