  • Data: 2008-07-25 12:29:19
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "pytajnik" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:48887a21$1@news.home.net.pl...
    > Tak abstrahując powiem tylko, że te stare skrzynki (zwłaszcza te ze
    > skosem) w blokach były najlepsze. Co z tego, że teraz każdy operator
    > pocztowy będzie miał do nich dostęp, kiedy np. ja złożyłem
    > oświadczenie na poczcie, że nie życzę sobie otrzymywać druków
    > bezadresowych i w ten sposób byłem wolny od śmieci i ich wyrzucania. W
    > tych nowych, każdy ch... może do nich wrzucić każde g... a i
    > korespondecję wyciągnąć z nich bez otwierania żaden problem.

    Faktycznie te nowe skrzynki to jakiś niewypał jest. Właśnie mi
    wymieniono w bramie, są ze 2 razy większe od starych-każda przegródka
    wielkości szuflady. W dodatku bardzo łatwy dostęp by coś wrzucić jak i
    zero blokad by coś wyciągnąć...W innych budynkach widziałem
    sensowniejszy model, skrzynki trochę większę od starych i dodatkowo
    zabezpieczający kawałek blachy, by nic nie można było wyjąć, jak widać
    da się, ale pewnie wkrótce czeka nas wymiana powymianowych skrzynek, jak
    ludziom masowo zacznie znikać korespondencja.