  • Data: 2008-02-14 09:29:47
    Temat: Re: wartość przedmiotu - prawopracynadgodziny
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Być może niczego nie będzie trzeba weryfikować. Ty żądasz kwoty X, na
    > pytanie jak to obliczyłeś, mówisz: było 1023 godziny, mam stawkę n
    > złotych za godzinę, z przemnożenia wynika kwota 1023*n, plus pora nocna
    > itd.
    >
    > Pamiętaj o przedawnieniu. A skup się raczej na dowodach potwierdzających
    > pracę w nadgodzinach, nie na liczeniu kwot.

    Kwestia jest taka, że są dwa rejestry czasu pracy, na szczęście mam oba w tym
    odzwierciedlający stan faktyczny :) niestety pracodawca wypłacił mi za część
    nadgodzin znikomą pensję np. XII.2007 252 godz. wypłacone 180 godz. Możę
    faktycznie przemnożę wg. stawki nie bacząc na prace w niedziele święta dni wolne
    wynikające z 5 dniowego dnia pracy przemnożę przez stawkę godzinową i takką
    kwotę podam