  • Data: 2009-10-31 19:22:14
    Temat: Re: upierdliwy sąsiad
    Od: "c_apitan" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "markiz77" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hc6k39$70d$1@news.onet.pl...
    > witam
    > Sprawa jest taka: Bezdzietne małżeństwo, około 50letnie, mieszka pod
    > nami.Od samego początku jak się wprowadziliśmy czyli od 5 lat, twierdzą że
    > zakłócamy im spokój.
    > Dużo by o tym pisać, pisali donosy gdzie się tylko dało. Sprawa oparła się
    > o spółdzielnię dzielnicowego i w końcu o sąd. W sądzie wygraliśmy i od tej
    > pory przez parę miesięcy był spokój .
    > A teraz znowu donosy do spółdzielni a że a spółdzielni zarząd jest jakiś
    > miętki to znowu nas tam wzywają (twierdzą że muszą) w celu wyjaśnienia
> [...]

    Witam!
    Rada jest prosta. Ząb za ząb. Napisz na nich że po 22.00 kłócą się (np. o
    jakieś pieniądze
    lub o to że pan "lokator" wypomina pani "lokatorce" niepłodność czy
    łajdactwo) wymyśl powód.
    I tak kilka razy, zaproś kolegów żeby potwierdzili i pamiętaj od czasu do
    czasu
    zgłoś do organu porządku publicznego np. policja (mają obowiązek
    przyjechać).
    Tak mi się przypomniało jak moje dzieci były małe.
    Efekt murowany (sprawdzone).

    Pozdrawiam!

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4561
    (20091031) __________