  • Data: 2005-05-17 21:30:14
    Temat: Re: tryb nakazowy
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d6dkf6$kd5$2@news.onet.pl...

    > nie wiem co tam i kiedy napisali, ale obecnie art.505[3]§2 kpc wprost
    > przewiduje dopuszczalność łączenia roszczeń wynikających z tej samej
    > umowy lub umów tego samego rodzaju

    Jest to zrozumiałe i logiczne, tyle tylko, że pozew w trybie uproszczonym
    należy składać na specjalnych, ustalonych formularzach i podobno ich
    rozpatrywanie jest bardzo sformalizowane, a na przytaczanym wyżej linku
    napisano że, cyt: "Jednym pozwem można dochodzić tylko jednego roszczenia,
    pod rygorem zwrotu pozwu."
    Stąd moje wątpliwości co do praktyki interpretacji tego przepisu w takim
    przypadku.

    w adresie użyj zamiast pełnej nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp"
    Pozdr.
    "Piastując przez ostatnie dziewięć lat urząd prezydenta Rzeczypospolitej,
    dokładałem wszelkich starań, by doprowadzić nasz kraj do stanu, jaką dziś
    osiągnął." -Aleksander Kwaśniewski podczas obchodów Święta Niepodległości