eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotakie rzeczy tylko w Erze › Re: takie rzeczy tylko w Erze
  • Data: 2009-06-24 07:55:15
    Temat: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 09:02:23 +0200, olo napisał(a):

    > Telefon znajomej rozpoczął własne życie i regularnie co 6 minut zaczął
    > łączyć się z Internetem. Zgodnie z cennikiem każde nowe połączenie jest
    > taryfikowane i pomimo braku właściwej transmisji (oprócz danych przesyłanych
    > do połączenia) rachunek za miesiąc osiągnął prawie 2 tys. PLN. Telefon
    > został zwrócony do salonu, do Ery złożono pismo o anulowanie opłat. Operator
    > przed ekspertyzą telefonu oddalił właściwie reklamację i polubownie
    > zaproponował 25% rabat i rozłożenie płatności na raty, jednocześnie
    > informując że za wady telefony odpowiadać ma producent a nie sprzedawca
    > którym jest zresztą tenże operator. Czy w razie wady telefonu nie można w
    > ramach rękojmi jako sprzedawcy zażądać od Ery anulowania opłat ? Jakieś inne
    > pomysły ?

    G1? :)
    A ponadto, konfiguracja aparatu jest sprawą klienta. Sama zapewne ustawiła
    sprawdzanie skrzynki mejlowej co określony czas, wówczas aparat robił to co
    miał zrobić. Z tego opisu co do tej pory umieściłeś - na miejscu tej laski
    zaakceptowałbym udzielony rabat 25% i się cieszył z tego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1