  • Data: 2009-06-24 10:56:55
    Temat: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 12:07:30 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Hmm.. tak właściwie to nie jest głupie - prekonfigurować żeby się łączył
    > z internetem i sprzedać klientowi. Jest to podstępne, ale wina ewidentnie
    > leży po stronie klienta - do telefonu na pewno jest dołączona instrukcja
    > obsługi gdzie jest napisane że telefon przy pewnych ustawieniach może się
    > łączyć z internetem - założę się że właścicielka tego nie sprawdziła.
    > Sprzedawca nie miał obowiązku tłumaczyć jak telefon działa - ma tylko
    > obowiązek odpowiedzieć gdyby go o to zapytała. Dał instrukcję? Dał. Dał
    > cennik? Dał. Wszystko jest w porządku.

    Dopóki nie powie jaki to aparat to jest to w porządku.
    Spójrz tutaj:
    http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/www_w
    o_g1_era.pdf
    Pkt 1c - i wszystko jasne.
    Ponadto pod tabelką z pkt 2 widać jasno że aparat jest STALE połączony z
    netem.
    Tu są z kolei pakiety dla iPhona:
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/telefony/iphone3g

    BTW. wystarczy zastosować jeden soft i lekko wyhakować APN by mieć zerowy
    kontakt z netem :)
    Ale .. ale trzeba czytać i poszperać trochę zanim się "poszpanuje gadżetem"
    z reklam :)

    Powiem tak, że 500MB miesięcznie spokojnie wystarczy jeżeli potrafi się
    korzystać ze smartfona, i nie przebywa się w strefie roamingu. Wystarczy
    korzystać z Wi-Fi i dosyć powszechnych hotspotów (wiem że nie wszędzie są
    dostępne). Po prostu te smartfony to takie malutkie laptopy a nie zwykłe
    telefony :)