  • Data: 2009-06-24 11:15:01
    Temat: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald"

    > Nie, nie ucieszyłbym się.
    > Ale tez powiedz wreszcie jaki to aparat (chodzi o OS tego smartfona) ;)

    SE W910i

    > Też masz o to pretensje do OPa?

    Pretensje do OP-a mam o to że mógłby wyjątkowo zastosować taryfę do połączeń
    internetowych.

    > Poza tym, jak będziesz się tłumaczył w przypadku gdybyś zamówił dostawę
    > wody do swojego domku i potem miał pretensję do RPWiK że naliczają Ci
    > opłatę za zużyta wodę, która akurat nie zużywasz do własnych celów, tylko
    > po prostu nie zamontowałeś kranu i nie zakręcasz kurka :)

    Wybacz analogia byłaby prawdziwa gdyby wyciek powstał pomiędzy moim
    licznikiem a instalacją wodną domu w taki sposób że nie widziałbym potopu, a
    fakt nadmiernego zużycia wody mógłby być dostrzeżony dopiero z rachunkiem.

    > Korzystać trzeba umieć - a nie mieć później pretensje do całego świata.
    > Chciała zaszpanować iPhonem czy G1 to teraz niech zapłaci za naukę i
    > następnym razem czyta regulamin promocji, cennik i parametry techniczne.

    Zgadzam się tą opinią ale to nie jest TEN PRZYPADEK.

    pzdr
    olo