    From: Tapatik <t...@b...spamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: symbole religijne w klasie
    Date: Tue, 01 Dec 2009 10:13:46 +0100
    <hef6jo$euu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b0b37dd$1@news.home.net.pl>
    <hehn5j$bsv$1@nemesis.news.neostrada.pl> <heipmb$rfv$1@news.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <hejh2h$cag$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hekhmv$835$1@news.onet.pl>

    Użytkownik Zygmunt napisał:

    > Były, choćby krzyżacy - trudno morderców nazwać chrześcijanami, a że sami
    > się nimi tytuowali to tylko ich manipulacja.

    Krzyżacy byli ateistami????????

    > To wszystko byś musiał obciąć, bo ja nie potrzebuję Policji,

    Jeśli ktoś Ciebie napadnie będziesz potrzebował.

    > oświaty,

    Być może TERAZ nie potrzebujesz, ale skoro umiesz pisać, to podejrzewam,
    że kiedyś do szkoły chodziłeś, więc oświata była Ci potrzebna. Poza tym
    możesz mieć w przyszłości dziecko i ono będzie potrzeboawć tej oświaty.

    > NFZ,

    Będzie Ci potrzebne, gdy zachorujesz, albo będziesz miał wypadek.
    Gdybyś był rodzynkiem, który nigdy nie choruje i co więcej masz zamiar
    umrzeć nagle bez chorób, to będzie potrzebny lekarz, który potwierdzi zgon.
    Natomiast to, czy działanie NFZ jest prawidłowe, to historia na inną
    pogawędkę.

    > wojska,

    Obyśmy go nigdy nie potrzebowali.

    > TV, kin, teatrów,

    To są punkty, które świadczą pewne usługi, za które klient płaci.
    Poza tym dzięki takim punktom usługowym rozwija się kultura naszego
    kraju, tożsamość narodowa, która jest potrzebna do funkcjonowania
    naszego kraju w świecie.

    > dróg asfaltowych - szczególnie w okolicy twojego domu,

    Nie prawda. W okolicach domu Maddy jest produkowany Twój ulubiony serek
    homogenizowany. Gdyby nie było dróg, to sklepikarz nie mógłby go
    przywieźć do sklepu.
    Nawet jeśli nie lubisz serków homo, to skąd wiesz, czy w tamtych
    okolicach nie ma czegoś, co konsumujesz? Może tam być na przykład Twój
    dostawca hostingu, albo wydawnictwo, którego książki kupujesz.

    > ochrony lasów, straży pożarnej itd...

    Podobnie jak z Policją i NFZ.

    Tak przy okazji - z tego co kojarzę Maddy jest dziewczynką.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik