  • Data: 2004-06-21 16:33:52
    Temat: Re: studia a emerytura ??
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "bella" <b...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cb66fs$div$1@nemesis.news.tpi.pl

    > skoro Panowie udają iż znają bardzo dobrze rosyjski, to niech
    > przynajmniej poprawnie piszą

    I kto to mówi.? Patrząc (nie czytając) na Twoje
    posty to aż mdli. Wcinasz się gdzieś w środek
    cytatów i nie wycinasz zbędnych..., jednym
    słowem sieczka. Poczytaj sobie przed napisaniem
    następnego posta:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    I gdy już nauczysz się pisać posty weź się za
    konfigurację swego, zasłużonego dla usenetu,
    czytnika:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie Lepper."