  • Data: 2003-10-10 12:34:30
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MaciejP" <m...@p...onet.pl.earth> napisał w wiadomości
    news:bm684c$dmg$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > A jak myślisz?
    nie chodzi o to jak ja myślę, tylko o to co myśli Jacek "Plumpi"

    Ale zadając tak proste i oczywiste pytanie obrażasz go i zniechęcasz do
    dyskusji.

    >Po co zadajesz głupie pytania?
    a jak myślisz?

    Myślę że masz mylne wyobrażenie o otaczającym cię świecie.
    Uwierz mi, nie jesteś "jedynym inteligentnym" w morzu tumanów.Podejmując
    dyskusję na grupach dyskusyjnych załóż sobie że jest wprost odwrotnie;))

    --
    Pozdr
    Leszek