  • Data: 2013-06-05 11:24:37
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    A ja cały czas nie wiem co pisać w oświadczeniu (deklaracji).

    Jeśli opłaty będą pobierane z dołu to mogę wpisać 0 osób
    no bo jak sprawdzą ile mieszkało.

    Jeśli opłaty będą pobierane z góry to napiszę, że nie wiem ile osób
    będzie zamieszkiwać.

    Jeszcze raz powtarzam:
    "Komunizm istniał i istnieje bo obywatele się na to zgadzają!!!"

    W państwie demokratycznym na wszystko musi być U M O W A!
    Nie może być inaczej bo to zaprzecza demokracji.

    Nie miałbym nic przeciwko ustawie gdyby miała pozytywne cechy
    np. mniejsze obciążenia, sprawniejsza organizacja...

    Tu nie ma nic. To zwykły przekręt mający na celu zubożenie
    i tak biednego społeczeństwa i dodatkowo ktoś chce UKRAŚĆ
    pieniądze z unii.

    Oczywiście według mnie winę za to ponosi premier,
    który toleruje prymitywne, komunistyczne złodziejstwo.

    Andrzej.