  • Data: 2006-12-04 14:31:35
    Temat: Re: sasiad brudas
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    > w ktorym schronisku tak jest? Jezeli nie ma miejsc to osie do tego
    > konkrretnego schroniska nie przyjmuje wiecej zwierzat. "Fenomen" majdanku o

    Bingo. Albo się zaczyna zabijanie, albo zatrzymuje przyjmowanie.

    [ciach]

    > rozbroiles mnie tym postem. Dobroduszny Aandrzejek milosnik kotow jest za
    > regularnym gazowanaieem psow po to by im nie bylo za ciasno ...

    Zdziczałe psy są niebezpieczne, dlatego należy usuwać błąkające się
    bezpańskie psy z ulic.

    A że nie ma z nimi co potem zrobić, to już nie moja wina.

    Piej pretensję do tych kretynów, co sobie "ślicznego szczeniaczka"
    kupili, a potem wyrzucili, bo się znudził.

    Jeśli potrafiłbyś wyegzekwować obciążenie ich kosztami utrzymania i
    wychowania psa w profesjonalnym schronisku, w którym psy miałby swojego
    oddanego opiekuna, to proszę uprzejmie - też nie lubię niepotrzebnego
    zabijania zwierząt. Ale jeśli pies rzuca się na człowieka - to pies
    powinien zginąć. A nie człowiek.

    > Przremeek O. dobre pownanie dal, ludziom w 'pierdlu' tez jest ciasno, co wiec
    > geniuszu wyysliles aby rozwiazac ten problem? Tez gazowac?

    Znaczy uważasz się za takiego dziwnego, dwunożnego psa?