  • Data: 2006-12-02 23:30:45
    Temat: Re: sasiad brudas
    Od: twiza <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    twiza napisał(a):
    > Z ludźmi takimi wydaje mi się że trzeba ostrożnie. Widać że w swoim
    > fachu jest niezły i ma wszystkie w d... bo jest pewien swego.
    > Ale może podchodzicie do tego gościa za ostro, w sposób rozkazujący.
    > Zazwyczaj z ludźmi takimi jest z jak z dziećmi gdy się im rozkazuje
    > robią na opak. Trudna jest bardzo sytuacja szczerze współczuję, a może
    > jakbyście się zebrali wszyscy razem i poszli z nim pogadać pokojowo
    > nie rozkazująco ( bez Bab ), wypili z nim np piwo i pogadali żeby zaczął
    > o siebie dbać może coś by było ok.................Wydaje mi się że
> [...]
    można by mu pomóc jeszcze doprowadzić to,,mieszkanie" do porządku
    bo nie sądze żeby każdy facet to potrafił i postawić go pod faktem
    dokonanym że jest to jedyny raz i jeśli nie weźmie się za siebie
    nikt już do niego nie podejdzie przychylnie,
    POKOJOWO. Uświadomić mu że może jeszcze dobrze żyć i tylko musi tego sam
    chcieć................Bardzo dużo zależy nie tylko od niego ale
    i od otaczających go ludzi bo jeśli widzi że nie jest tolerowany
    dalej bedzie zaszywać się w swojej dziupli.