  • Data: 2006-12-02 23:30:14
    Temat: Re: sasiad brudas
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Juzek Kocimientka napisał(a):

    > Przykład z mojej spółdzielni. Pewna pani, chora umysłowo. W pewnym
    > momencie trafiła do psychiatryka a spółdzielnia weszła do mieszkania i
    > zrobiła porządek - cztery ciężarówki syfu pojechały. Jeśli chcesz mogę
    > się w administracji dowiedzieć jaki był mechanizm prawny. Mieszkanie
    > odnowiono. Oczywiście na koszt spółdzielców ale podejrzewam, że per
    > saldo jesteśmy do przodu :)
    >
    > W twoim wypadku dobrze by było w zależności od rodzaju zasyfienia
    > posiłkować się albo sanepidem albo strażą pożarną i oczywiście policją.
> [...]

    Wysyłając pismo do sanepidu trzeba wysłać także kopię do wiadomości
    administracji ( czy wspólnoty czy jak jej tam).
    Jak administratorka smoluch i nie chce mieć kłopotów to wypije lufę z
    inspektorką/inspektorem Sanepidu, potem napiszą w protokole, że
    mieszkanie było czyste i było posprzątane.
    Nie mam już zaufania nawet do Sanepidu. Po co oni biorą ze sobą na
    kontrolę administratorki? Kontrole powinni robić z zaskoczenia i dopiero
    o tym poinformować administrację, a tak to "rączka rączkę myje".

    --
    animka