eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja sprawnego towaru › Re: reklamacja sprawnego towaru
  • Data: 2010-08-06 10:46:58
    Temat: Re: reklamacja sprawnego towaru
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Borzymir pisze:
    >
    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał
    >> Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona.
    >
    > Ale jakie koszty chca odzyskac?
    > W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy
    > kupnie.

    Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem?

    > Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na
    > ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.

    Nic takiego z tego nie wynika.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1