eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja sprawnego towaru › Re: reklamacja sprawnego towaru
  • Data: 2010-08-11 07:12:28
    Temat: Re: reklamacja sprawnego towaru
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >> Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np
    >> wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
    >> np do Chin?
    >
    > Nie tam gdzie zechce, tylko tam, gdzie jest to uzasadnione.

    Słusznie prawisz gdy chodzi o stwierdzenie przyczyny uszkodzenia towaru, a
    nie stwierdzenie
    ze takowe uszkodzenie jest.
    Czyli nieslusznie prawisz ;)
    Dlatego zapytalem na poczatku jakie koszty chce sprzedawca odzyskac, nie
    bylo to retoryczne pytanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1