eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja sprawnego towaru › Re: reklamacja sprawnego towaru
  • Data: 2010-08-06 10:42:41
    Temat: Re: reklamacja sprawnego towaru
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał
    > Sklep chce teraz ode mnie kasę, bo reklamacja nie była uzasadniona.

    Ale jakie koszty chca odzyskac?
    W sklepie zgodnie z prawem musi byc mozliwosc sprawdzenia towaru przy
    kupnie.
    Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na
    ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1