eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja sprawnego towaru › Re: reklamacja sprawnego towaru
  • Data: 2010-08-06 13:19:00
    Temat: Re: reklamacja sprawnego towaru
    Od: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem?

    Nie znam sie na chlodnicach i sposobach ich sprawdzania, moze da sie bez
    montowania.
    Ale czemu jako klient mialbym sie martwic jak sprzedawca zrealizuje prawo?

    >> Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na
    >> ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.
    >
    > Nic takiego z tego nie wynika.

    :)
    Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np
    wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
    np do Chin?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1