eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanie teoretyczne o jednolity tekst ustawy - jak to jest? › Re: pytanie teoretyczne o jednolity tekst ustawy - jak to jest?
  • Data: 2003-11-19 11:04:15
    Temat: Re: pytanie teoretyczne o jednolity tekst ustawy - jak to jest?
    Od: "Sierp" <spam@nołspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:t4tr81-7lo.ln1@ziutka.router...

    > Rozumiem że będziesz to słał w malejących odstępach do upadłego? To może
    > choć nie zmieniaj przy okazji swojego adresu.

    nie, po prostu serwer mojego providera dziala jakby chcial a nie mogl,
    dodatkowo serwer netii mial wczoraj awarie, wiec wszystko przeciwko
    mnie ;-)
    przepraszam za klopot ale naprawde nie moja wina, ten serwer
    jest z tego znany (tz serwer Astera, bylego astercity)
    tak czy inaczej grupe mam juz u siebie, wiec problemow nie bedzie
    w przyszlosci

    Sierp