  • Data: 2004-08-04 05:20:06
    Temat: Re: pytanie dot. prawa bankowego
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 4 sie o godzinie 00:10, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > Nie, on zadaje pytanie dotyczące wykonania *swojej* transakcji.

    Więc swoją część transakcji wykonała w terminie - ma przecież wyciąg z
    saldem i datą wykonania przelewu. Datę księgowania na docelowym rachunku
    może sprawdzić tylko właścicielka czy też pełnomocnik tegóż rachunku.
    _To chyba jest oczywiste_ Gotfryd - zgodzisz się z tym?

    > Ależ nie podważam faktu iż bank odmówi informacji "bo tak
    > przewidziano".

    > To jest ZUPEŁNIE INNE PYTANIE.
    > Pytanie brzmiało: "kiedy zakończyliście MOJĄ transakcję rozpoczętą
    > w dniu...".

    A kim Ty /pytający/ jest dla tamtego banku?? _Dlaczego_ mieliby Ci udzielić
    _jakiejkolwiek_ odpowiedzi??

    > Nigdy i nikomu nie przypisywałem prawa do sprawdzania salda CZYJEGOŚ
    > rachunku. Nigdy i nikomu nie proponowałem "iść o krok dalej".
    > To są Artura i twoje pomysły.

    Jak to nasze pomysły? To pytająca chciała uzyskać takie informacje z
    datami, my to podważamy i uznajemy za nierealne. Co zresztą jest słuszne,
    bo nie wyobrażam sobie by jakiekolwiek informacje nt rachunku były
    udzielane byle osobie która wpłaciła mi np. 5 zł z jakiejś aukcji na
    Allegro.

    > Ja mam - jak możesz nie widzieć różnicy w tym co piszę (i o co
    > było pytanie) a tym co ty uparcie sugerujesz.
    > Bank nie musi mi o stanie konta wierzyciela powiedzieć NIC:
    > czy wzrosło, czy zmalało, czy komornik zabrał... pytanie było
    > (zresztą nie moje ;)) o to kiedy transakcja "nadawcy" została
    > zakończona. MOJA transakcja.

    Ponownie zwracam uwagę że dla banku docelowego osoba dokonująca przelewu
    nie jest stroną, jak jej można udzielić informacji??
    Nie mieszajcie,bo jakiś populista z wiejskiej zacznie taplać paluchy i coś
    znowu spartolą.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423