  • Data: 2012-12-16 18:54:02
    Temat: Re: przechodzenie na czerwonym
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-16 15:30:48 +0100, grzech <g...@g...pl> said:

    > Nie wiedziałem, że niemiecki czy brytyjski policjant widząc osoby
    > zachowujące się nieprzepisowo odwraca się w drugą stronę lub pomaga im
    > łamać przepisy.

    A wiedeński srogo ukarze za przejście po pasach na czerwonym świetle.
    Natomiast odstąpi, gdy przejdziesz obok pasów.
    Pewnie jaja sobie robi (codziennie po wiedeńsku).

    A w Eindhoven (policjanci) potrafią powiedzieć, że najprościej
    jechać tędy, ale powoli, bo tam jest zakaz ruchu samochdów, więc żeby
    nie trąbić na pieszych i nie odszczkiwać się, gdyby zwracali uwagę.
    (ci pewnie nie robią jaj, ale nad kofiszopami mieszkają)
    ;)

    --
    Bydlę