  • Data: 2012-12-16 19:41:25
    Temat: Re: przechodzenie na czerwonym
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <kakr2l$lg0$1@mx1.internetia.pl>, BartekK <s...@d...org>
    wrote:

    > Namówić tego policjanta, by wyjechał do Niemiec lub W.Brytanii, i tam
    > pracował jako policjant :)

    E, zartujesz.
    Ale zawsze moze sprobowac w Moskwie czy na Bialorusi.

    BTW zrobilem reasearch i moje argumenty byly nieco niescisle.
    O ile podtrzymuje to, co napisalem o UK (dokad jezdze od czasu do czasu
    od ponad 20 lat) to troche rozpedzilem sie z Niemcami (zdaje sie ze tam
    ludzie przechodza nie do konca realnie, podobnie ja u nas)
    A to artykul na ten temat:
    <http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/6251431
    .stm>
    Ciekawe sa zwlaszcza komentarze, z roznych krajow.
    --
    TA