  • Data: 2012-12-17 08:07:14
    Temat: Re: przechodzenie na czerwonym
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-17 03:21, m pisze:

    > Nie ma zakazu łapania za wielki nóż, za to jest zakaz posiadania broni i
    > zakaz jazdy po pijaku. Wg mnie dlatego właśnie, że jeżeli ktoś jeździ po
    > pijaku, to nawet jak jeszcze nikogo nie przejechał, jest na b. dobrej
    > drodze do tego.

    ... a baba (czy facet) łapiąca za wielki nóż, albo kosę jest na b.
    dobrej drodze do zarżnięcia kogoś. A w tym drugim przypadku - nawet do
    przestępstwa przeciw Rzeczypospolitej, najsrożej karanego. ;) (Patrz
    Kościuszko - też występował przeciwko legalnej władzy ustanowionej
    decyzją Sejmu.) I co więcej - każdy widząc to, ma obowiązek donieść
    "organom"!

    Gratuluję Wam tak udanego "państwa".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.