  • Data: 2006-04-29 13:43:10
    Temat: Re: prowadzenie samochodu bez dokumentu
    Od: "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A do kładniej? jaka to może być kara? czy odroczą mi prawo jazdy lub będzie
    > jakiś problem z jego odebraniem?

    Nie odroczą bo już jesteś po egzaminie,

    kierowanie pojazdu przez osobę nieposiadającą przy sobie wymaganych dokumentów 50zł
    kierowanie pojazdu silnikowego przez osobę nieposiadającą uprawnień 500zł
    i nie wiem do której grupy Cię podpiąc w sumie w bazie danych powinni Cie mieć jako
    osobę posiadająca prawko ale niekoniecznie...
    W sumie różnica niewielke raptem jedno zero w te czy wewte :)

    Lewis
    red GSF 400