  • Data: 2006-04-29 14:22:34
    Temat: Re: prowadzenie samochodu bez dokumentu
    Od: "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rozumiem więc, że grozi mi tylko mandat.. a co z samochodem? laweta? co z
    > właścicielem
    > samochodu, który siedzi obok? poniesie jakieś konsekwencje za
    > udostępnienie? czy
    > będzie mógł wsiąć i jechać dalej jako kierowca czy trzeba będzie samochód
    > odholować?

    Tobie tylko mandat.
    Osobie (właścicielowi) która siedziała z boku może ZTCW grozić nawet sprawa w sądzie
    za udostępnianie pojazdu osbie bez uprawnień.
    Ale jak Cie potraktują to niemam pojęcia. Jak sprawdzą w bazie i będzie odznaczone ze
    papier masz już wydany tylko nieodebrany to spokojna głowa.

    Lewis
    red GSF 400