  • Data: 2006-04-29 13:56:36
    Temat: Re: prowadzenie samochodu bez dokumentu
    Od: odi <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Apr 2006 15:43:10 +0200, Lewis TO]poczta.onet.pl>
    <<lewisa@[WYRŻNIJ> wrote:

    > Nie odroczą bo już jesteś po egzaminie,
    >
    > kierowanie pojazdu przez osobę nieposiadającą przy sobie wymaganych
    > dokumentów 50zł
    > kierowanie pojazdu silnikowego przez osobę nieposiadającą uprawnień 500zł
    > i nie wiem do której grupy Cię podpiąc w sumie w bazie danych powinni
    > Cie mieć jako osobę posiadająca prawko ale niekoniecznie...
    > W sumie różnica niewielke raptem jedno zero w te czy wewte :)

    rozumiem więc, że grozi mi tylko mandat.. a co z samochodem? laweta? co z
    właścicielem
    samochodu, który siedzi obok? poniesie jakieś konsekwencje za
    udostępnienie? czy
    będzie mógł wsiąć i jechać dalej jako kierowca czy trzeba będzie samochód
    odholować?

    --
    odi