    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosba o pomoc
    Date: Thu, 20 May 2004 21:51:16 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc20.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Uzytkownik "Thomas M" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:31noa05p2ppllfv9erpto2aqvqgpasf4i7@4ax.com...

    Jako administrator odpowiadasz za to, co Ty umieszczasz tam. Skoro formula
    danej uslugi jest taka, ze kazdy moze cos dopisac, to kazdy odpowiada sam
    za siebie.

    Po za tym, jesli w poscie nie wymieniono wprost jego nazwiska, nazwy lub
    innych pozwalajacych na jednoznaczna identyfikacje osoby danych, to w
    ogóle nie ma mowy o pomówieniu, no bo jak pokrzywdzony dowiedzie, ze jest
    pokrzywdzonym? No chyba, ze przed sadem przyzna, ze swiadczy uslugi do
    d... i po tym poznal, ze to o niego chodzi.

    Co wiecej, jesli by nawet wymieniono jego nazwe, to i tak musial by
    udowodnic, ze napisano nieprawde. A przy okresleniach, ze uslugi sa zle to
    tak trudne, ze nawet niemozliwe. Przeciez jest to zdanie umieszczajacego
    post. Mnie sie na przyklad nie podoba to i tyle. innym sie moze, a mnie
    nie musi. I dokad nie obrazam kogos jakimis pomówieniami wyssanymi z
    palca, to moge pisac, ze mi sie to nie podoba.

    Natomiast ostatnia uwaga. Argument, ze za Wasze pieniadze wlasciciel
    zmienil sobie samochód jest glupie. No w koncu kazdy prowadzi firme po to,
    by osiagac z niej dochód. I to jego sprawa, na co go przeznaczy. Przy
    takim podejsciu do sprawy, to wszyscy mamy wszystko za czyjes pieniadze.
    Na tym wlasnie polega gospodarka.