  • Data: 2011-06-07 11:54:55
    Temat: Re: problem z najemcą - proszę o rady, pilne!
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 16:23:42 +0200, SDD napisał(a):

    > Albo - skoro termin nie moze byc krotszy, to niech napisza, ze na mocy
    > porozumienia stron rozwiazuja umowe z dniem takim to a takim

    A ta umowa nie jest porozumieniem?
    Heheheh :)))
    Tyle że w umowie mogą być zawarte klauzule które nie są "gorsze niż te w
    ustawie" ;)
    Tak jak w KP - pracownikowi możesz dać 35 dni urlopu, ale nie możesz go
    obniżyć niż kodeksowy wymiar :)
    Wiem, wiem...nie pytaj mnie "dla kogo maja być lepsze te warunki" bo to
    temat rzeka i zależy od ... punktu siedzenia :)